۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳

انتظاری در گفت‌وگو با مهر:

پاسخ ایران به اقدام امروز صهیونیست‌ها مقتدرانه خواهد بود

پاسخ ایران به اقدام امروز صهیونیست‌ها مقتدرانه خواهد بود

کارشناس مسایل بین‌الملل گفت: حمله امروز صهیونیست‌ها به دمشق، اقدامی تروریستی بود که پاسخ شدید و مقتدرانه ایران را حتما در پی خواهد داشت. 

«مصطفی انتظاری» کارشناس مسایل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت از جمله مستشاران نظامی کشورمان اظهار کرد: سیاست ترور، سیاست منفعلانه‌ای است که رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود از آن استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه سیاست ایران در قبال جنایات صهیونیست‌ها از موضع اقتدار و هوشمندانه است گفت: اقدامات هوشمندانه ایران، رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌ترساند چراکه رفتار ایران در زمان و مکان درست و کاملاً مقتدرانه انجام می‌شود و البته باید در نوع خود، بازدارندگی داشته باشد.

انتظاری اضافه کرد: حمله امروز صهیونیست‌ها به دمشق، اقدامی تروریستی بود که پاسخ شدید و مقتدرانه ایران را حتما در پی خواهد داشت.

کد خبر 5999530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
      0 0
      اول تبریک وبعد تسلیت میگم به خانواده های شهیدان در دمشق وما به عنوان مردم می‌خواهیم که ایران چنان هوشمندانه وبا قدرت جواب قاطعی به اسرائل جنایتکار بده تااون لحظه آروم وقرار نداریم منتظریم که انتقام بگیریم